Saturday 26 January 2013

My senior year as spm’s victim

Saturday 26 January 2013


Even dah nak masuk bulan 2 , aku harap aku still tak terlambat nak wish Happy New Year kepada semua yang mengenali diri ini J hope we will have our wonderful and cheerful moments this year . 2013 , hope u will be kind to us . ngee . and , we talk about azam tahun baru , sudah semestinya lah aku nak belajar sungguh-sungguh and grab my straight A+ with all my friends .




 I hope so . and one more thing , aku nak timba sebanyak mana pengalaman terakhir aku ngan member-member form 5 kat dunia sepintar . since dis year merupakan senior year kitorang . SPM . SPM . SPM . ouh , kau sentiasa berlegar-legar dalam fikiranku mengalahkan orang yang aku sayang . OMG . SPM also , hope u will be nice towards me . 



semoga segalanya dipermudahkan . ye la , korang tak rasa sia-sia ke dah belajar 2 tahun then tak dapat straight A+ SPM ? pehh . sumpah aku nak belajar betul-betul woo . last but not least , aku jugak berharap yang akhirnya aku dapat gak jumpa walaupun sorang bestie kat sepintar ni setelah penat mencari selama 4 tahun lebih . I hope so . 



AMIN YA RABBAL ALAMIN . semoga semua harapan dan impian menjadi realiti dan bukan hanya umpama fantasi yang menjadi angan-angan yang tak terjadi dan tak mungkin dapat dikecapi . muahaha . jiwang sioot aku ! doakan aku all da best ea untuk tahun akhir aku bergelar seorang pelajar dan untuk segalanya dalam hidup aku . may Allah bless me J
BLOG AM_AZNAN © 2014