Sunday 16 September 2012

KOLOKIUM KECEMERLANGAN :P

Sunday 16 September 2012

Dengan ini diumumkan , PELAJAR TERBAEK KOLOKIUM PELAJAR PROJEK KHAS 2012 ialah MOHAMMAD AMIRUL SHAFIQ B MOHD AZNAN :) excited , happy , pelik pon aku rase masa tuh . ye laa , da la masa MC pompuan tuh announced , aku plak as MC lelaki . mane tak pelik ye . haha . papepon , ak rase sangat BERSYUKUR on that time . but , benda tuh tak la penting mane , yang paling penting sekali is : THAT KOLOKIUM IS DA BEST KEM I EVER WENT ! roommate memey aku tak lupe . BEST giler laa korang . aku 1 bilik ngan budak2 dari INTERSABER n SEMASHUR :)  memey REZEKI lah , b’koz kitorang memey RAPAT sejak dari nak naek bas lagi . then , dapat plak join GROUP 11 :) and , aku as the LEADER ! Fadila as assistant :)


memey BEST biler dapat kenal and bergaul dengan bebudak SBP seluruh MALAYSIA ni . memey tak de rase nyesal langsung laa even aku terpakse tinggalkan HK BAHASA CINA mase tuh . even mula-mula ak rase macam BORING & MUNDANE je KEM nih , and the MIRACLE thing yang berlaku masa tuh ialah SEBALIKNYA . I felt so HAPPY THERE . banyak aktiviti yang best kat sane . ceramah pon tak bosan langsung . penceramah memey 1st class lah . first time kot aku duduk depan , 1st line mase dengar ceramah ! ajaib sungguh . haha . kitorang juga sempat ber-explorace and also mandi at water park . haha .















and rase macam tak nak balek je mase program tuh da habis . so SAD :( masa nak habis KEM tuh , kitorang rasa SEBAK sangat but , as lelaki yang TOUGH , tak de laa den nak jatuhkan air mata seorang lelaki kan ! haha . kitorang dapat kenal ramai tokoh-tokoh yang dah berjaya , alumni-alumni SBP yang also dah berjaya , and ramai lagi laa . kitorang diberi MOTIVASI dan PERANGSANG untuk berjaya especially in EXAMINATION untuk balas jasa dan PENGORBANAN PARENTS & KERAJAAN yang banyak membantu dalam KEHIDUPAN . to my FAMILY and BELOVED GOVERNMENT : TQ very much on all of your EFFORTS ! I hope that , aku akan jejak kembali ke KOLOKIUM tersebut as DUTA orang yang Berjaya kepada pelapis ahli KOLOKIUM pada masa hadapan . MAY ALLAH BLESS ME <3 last but not least , teringat pulak kat sorang motivator nih à ALL OF U NEED TO BE A  WORLD CLASS ACHIEVER ! kuikui :)  smile~



BLOG AM_AZNAN © 2014